Friday 13 February 2009

Putin offtopic, daca mi se permite...

Pentru ca vroiam sa scriu despre o modalitate de a blogui gratis. De fapt, de mai multe modalitati de blogging gratis, insa le iau pe rand, asa, cate un offtopic din cand in cand, ca sa nu stric subiectul blogului,c-ar fi pacat.

Deci, de exemplu, eu am mai scris pe un blog englezesc ( si pe unu irlandez, dar vi-l prezint mai incolo ) despre masini si cum anume se vand la tipii astia in strainezia. Ei au una dintre cele mai concurentiale piete din lume pe second hand, din cauza faptului ca nu prea au ei cui sa exporte masinile ( da, faza cu volanu pe partea aialalta).

Si deci, am facut un blog relevant pentru UK. Pentru Romania am vazut ca blogspot si wordpress sunt OK, dar in plus, ce-ar mai fi ca solutie gratuita ?

No comments:

Post a Comment