Monday 20 April 2009

Run, run!

Acest post este destinat concursului organizat de J. Mihai, sponsorizat de Portbagaje auto.


Imi plac masinile. Imi plac in general masinile mari, SUV-urile. Nu sunt ecologist, stiu ca gresesc din punctul asta de vedere, dar instinctul imi spune ca trebuie sa am o masina mare pentru stabilitate, control, forta.

Ma aflam intr-un Megane, in drum spre Oradea. Mergeam acolo impreuna cu cineva cu un Volkswagen Touareg si respectivii tocmai ne depasisera. Ei accelereaza. Au ajuns la 160 si noi dupa ei. Incercam sa ne tinem de ei pe linie dreapta, dar dupa 3-4 minute de mers in ritmul asta, ii pierdem.

Clar, Touaregul ( V6 ) se intinde mai bine. Ii ajungem din urma abia in oras, unde trebuie sa plecam capul. Masina mare e masina mare. De inteles de ce imi plac SUV-urile!

Si un mic videoclip, ca sa nu pastram atmosfera prea monotona:

No comments:

Post a Comment